עסקה טובה

 
 
 
   
 
חתונה באזור השרון - מיקום מושלם ולא בהכרח יקר

חתונה באיזור השרון


פורסם: 3/16/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים

 

כל זוג שעומד בפני נישואין יודע שהעליות גדולות וההכנות רבות. אחת הדרכים לחסוך בעלויות היא בחירת מקום לקיים חתונה באזור השרון. הפרשי העלויות בקיום חתונה בגוש דן או באזור השרון הן משמעותיות. בעידן בו כולנו עסוקים רוב שעות היום במשך כל השבוע בעבודה ובלימודים יכולים בני הזוג לשכור שירותי מפיק אירועים שיעשה במקומם את העבודה, בתיאום אתם. לרבים אין התקציב הנחוץ כדי להעמיד הפקה גדולה של חתונה ובכל זאת רוצים לציין את האירוע עם המקסימום האפשרי.

עזרה תסייע להוריד עלויות

לאחר שמפיק האירועים קיבל את כל המידע הנחוץ כמו התקציב העומד לרשותו, מהן ציפיות הזוג, מספר האורחים הצפוי ואיזו אוכל יוגש באירוע מתחיל המפיק את עבודתו בהגשת תכנית עבודה לקבל אישור הזוג. כדי להוזיל את הוצאות החתונה אפשר לקיים אותה בתחילת השבוע. ברוב אולמות וגני האירועים ימי תחילת השבוע נחשבים כ"ימים חלשים". סוף השבוע יקר משמעותי מתחילת השבוע. אפשרות נוספת ומקובלת בשנים האחרונות היא קיום חתונה ביום שישי בצהריים. זוגות רבים גם שאינם מתגוררים באזור השרון בוחרים לחגוג את נישואיהם דווקא באזור זה משום שהמחירים זולים יותר. ישנה סיבה נוספת שלעיתים נלקחת בחשבון. אחד בני הזוג הוא מדרום הארץ והשני מהמרכז וצפונה וכדי להקל על שני הצדדים בוחרים לקיים את חתונה באזור השרון.

בכל זאת צריך אנשי מקצוע...

לאחר בחירת מקום האירוע ואישור התאריך המבוקש, הזוג או מפיק האירועים מתקדמים ומחפשים בעלי מקצוע לקיום האירוע, צלם, צלם מגנטים, די. גיי או תזמורת, ומישהו לאטרקציה מיוחדת. ככל שהזמן מתקדם הזוג עם מפיק האירועים מגיעים לאולם כדי לטעום את המנות המוגשות ולקבוע את תפריט האירוע. חתונה באזור השרון בעונת האביב והקיץ אפשר לקיים באולם סגור או בגן אירועים. המגוון רחב  ויש אפשרות בחירה. רבים הבוחרים לקיים את חתונה באזור השרון עושים גם את טקסי החינה באזור כדי לחסוך גם בעלויות של האירוע הזה. ניתן לקיים את אירוע חתונה באזור השרון זול יותר ולא יהיה פחות מאירוע באולם יוקרתי עם גימיקים והשקעה גדולה בהפקת האירוע.

אוהבים חתונות אורבניות? היכנסו עכשיו - איוונטו אולמות אירועים בתל אביב