עסקה טובה

 
 
 
   
 
שואב אבק מרכזי – מחירים

שואב אבק מרכזי – מחירים שואב אבק מרכזי יהיה השואב המתאים ביותר – במיוחד אם מרחב הניקיון שלכם גדול ומצריך הליכה רבה ומעבר אינ 

 

 


פורסם: 1/24/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקה טובה

שואב אבק מרכזי – מחירים

 
שואב אבק מרכזי יהיה השואב המתאים ביותר – במיוחד אם מרחב הניקיון שלכם גדול ומצריך הליכה רבה ומעבר אינטנסיבי בין חדרים. המנוע (אליו מחובר בדרך כלל גם מכל השאיבה) ומוט השאיבה נפרדים ומחוברים באמצעות מפוח בלבד, ולא כיחידה אחת. בנוסף, מיקום חיבור החשמל לא רלוונטי, שכן כבל החשמל מאד ארוך ויכול להגיע ל- 10 מטרים ולעתים אף הרבה יותר. על מנת למצוא את שואבי האבק המרכזיים שלכם במחירים טובים – כך תפעלו.
 
שואב אבק מרכזי
 
בדקו האם בחנות מסוימת יש מבצע על שואבי אבק
 
· שואבי אבק שיצאו מהמגוון והוכרזו מוצר קידום מכירה בשל גמר שיווק המק"ט באותה סדרה.
 
· שואבי אבק שנמכרו בזול לרגל תאריך עסקי חשוב: סיום רבעון, תחילת שנה אזרחית, תאריך חשוב בייסוד החברה המוכרת/המייצרת.
 
· שואבי אבק שנמכרו במבצע לרגל חג ומועד.
 
בדקו מיהו היצרן של שואב האבק והאם יש לו נקודת מכירה ישירה בארץ
 
שואבי אבק יכולים להיות מיוצרים בארץ או בחו"ל, וקנייה מהיצרן יכולה לעתים לשפר את מצבכם אך לא תמיד. אם היצרן בחר מיוזמתו לעבוד עם יבואנים הוא עלול אף לייקר מחירים אצלו כדי שתלכו ליבואנים והוא יוכל לעסוק רק בשיווק, שירות לקוחות וכד'. לכן, בטרם תחליטו לקנות מהיצרן ישירות, מוטב לבדוק מה המחיר אצל היבואן ולהסיק מסקנות בעצמכם.
 
בדקו האם קיים ייבוא מקביל לשואב האבק שלכם
 
בייבוא מקביל – חנות שלא קשורה ליצרן קנתה את השואב, גם בלי להשיג אישור לכך מהיבואן בארץ. לרוב, מדובר בקנייה עצמאית מחו"ל או מלקוח סופי שהתחרט והחליט למכור את השואב שקנה. במקרה כזה עליכם להגיע לתובנות עם היבואן המקביל שעל כל תקלה שתתרחש במוצר הוא ורק הוא אחראי, שכן על סמך החשבונית שתציגו – ככל הנראה לא תהיו זכאים לשירות מהיצרן או היבואן הרשמיים של המוצר בארץ במקרה שכזה. היתרון ברכישה מיבואן מקביל הוא כמובן במחיר – שבדרך כלל יהיה יותר טוב, שכן אז הוא יכול להתחרות ביבואן הרשמי ולהוריד מחירים בלי להיות תלוי בהסכם כובל מול היצרן.
 
עצות לבדיקת יעילותו של שואב האבק
 
בדקו שהמנוע שלו שקט, שיש לו מפוח ארוך ושההספק החשמלי שלו חוסך חשמל, כלומר – נחשב נמוך ביחס להספקים חשמליים של מכשירים אחרים. בדרך כלל, הנעה שקטה מעידה על חיסכון בחשמל – אבל לא תמיד. יש לבחון מהו נתון ההספק הרשמי כפי שמופיע על גב האריזה או בקטלוג המוצרים בחנות.
 
חברת שאב נט מתמחה בשירותי התקנה ותחזוק של מערכות שאיבה מרכזיות לבית. שואב אבק מרכזי לבית של שאב נט הוא הבטחה של איכות ומקצועיות לאורך שנים בביתכם, הכנסו לאתר לפרטים נוספים.