עסקה טובה

 
 
 
   
 
רובוטים לבריכות שחיה – כל הטיפים

רובוטים לבריכות שחיה – כל הטיפים כאשר אתם עומדים לפני רכישת רובוטים לבריכת שחיה, ראשית כל חשוב לנו לציין שאתם עושים צעד מאד חכם, אשר


פורסם: 7/20/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים

רובוטים לבריכות שחיה – כל הטיפים

כאשר אתם עומדים לפני רכישת רובוטים לבריכת שחיה, ראשית כל חשוב לנו לציין שאתם עושים צעד מאד חכם, אשר יבטיח את שלמות הבריכה שלכם, וניקיונה המהיר והיעיל. במילים אחרות, המאמץ שהייתם צריכים להשקיע בניקיון הידני פשוט ייעלם כלא היה. גם כאשר הבריכה כבר נקייה ומוכנה לשימוש חוזר, יש לבזוק אליה גורם מחטא כלשהו כמו כלור או מלח, וגם את זה מבצעים רובוטים לבריכות שחיה. חשוב לבחור ברובוט שעובד עם אמצעי הטיהור שבחרתם לעבוד עמו, ואשר מספק אותו במינון המתאים והמומלץ לבריכה אשר קניתם.

בחרו ברובוט חכם המזהה מכשולים בעת הניקיון

על הרובוט לזהות קירות ופתחים פתוחים של משאבות ולהימנע מלהיהרס או ליפול במסיחים אלה. כיום, רוב הרובוטים מתוכנתים לביצוע המשימות בתנאים אלה, ויחד עם זאת, חשוב לוודא זאת ללא כחל וסרק, שאינכם קונים חלילה רובוט שתידרשו לבצע 10-20 פעולות הכנה מקדימות כדי לוודא את שלמותו ותקינותו.

בחרו ברובוט העובד עם חומרי טיהור והכלרה על פי המינונים המומלצים של הבריכה

רובוט שנושא עמו קיבולת קטנה מדי של חומרים אלו יידרש בכל עת לסט הפעלות חוזרות, במקום להפעילו פעם אחת ולסגור את הפעולה הזו. הדבר אינו מתבטא רק בכמות ההפעלות, אלא גם בזמנכם היקר שהולך ונגזל. לכן, חשוב שלבריכה גדולה יהיה רובוט בעל קיבולת גדולה ולבריכה קטנה – רובוט בעל קיבולת קטנה.

לפני שאתם קונים רובוט לבריכת שחיה, ודאו שאין גרסה מעודכנת יותר

תעשיית הרובוטים לבריכה רק הולכת ומשתכללת, ולא ניכר שזה מתכוון להפסיק. על אף כי רוב הרובוטים שתיתקלו בהם יהיו נוחים וקלים לשימוש, תמיד יש את העדכון שיעשה את ההבדל, ויהפוך אותם ליותר אמינים ויעילים. תמיד יש את העדכון שיגרום לו להשלים סשן מהר יותר. לכן, פקחו עיניים, נסו למצוא תמיד גרסאות מתקדמות יותר של אותו רובוט בבריכת שחיה מהסוג שאתם מתכוונים לקנות, ורק אז – כשאתם חכמים יותר, החליטו האם לקנות את הרובוט הראשון שראיתם או את העדכון. לרוב, רכישת העדכון תהיה עדיפה מרכישת הרובוט במתכונתו הישנה יותר.

צרו עמנו קשר להתאמת רובוטים לבריכות שחיה על פי צרכי בריכת השחייה שלכם, גודלה והפעולות הנדרשות!