עסקה טובה

 
 
 
   
 
פרויקט נווה זמר

פרויקט נווה זמר הנו הפרויקט החדש בצפון רעננה. שוכן ברחוב וייצמן, מכיל הפרויקט בניינים רבים לגובה, כשבכל בניין ישנן דירות עם מרפסות. ניתן


פורסם: 8/14/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית נדל"ן

פרויקט נווה זמר

פרויקט נווה זמר הנו הפרויקט החדש בצפון רעננה. שוכן ברחוב וייצמן, מכיל הפרויקט בניינים רבים לגובה, כשבכל בניין ישנן דירות עם מרפסות. ניתן לרכוש דירה של 3 עד 6 חדרים. הפרויקט מקרב אתכם לכל מרכזי המסחר החשובים בעיר, כולל קניון רננים, ושוכן גם בסמוך לקניון הירוק בצפון כפר סבא. הדירות סמוכות למוסדות, קופות חולים ובתי ספר. אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם תשואה גבוהה בתחום הנדל"ן וגם איכות מגורים חסרת מעצורים לכם ולילדים, בואו להתיישב במסגרת פרויקט נווה זמר.

תנאי מימון אטרקטיביים

במסגרת הפרויקט, ניתן לשלם מקדמה לחברה ואת היתרה באכלוס. אם הבנק מאותת שהוא יאשר לכם משכנתא, הכי כדאי לממש אותה במסגרת פרויקט נווה זמר וליהנות מכל היתרונות של פרויקט מגורים איכותי. הדירות גדולות ומרווחות, ומאפשרות לכם איכות חיים מצוינת, עם ריאות ירוקות גם בבניינים וגם בנווה זמר הסמוכה, ומנגד עם חיי בורגנות תוססים ומעניינים.

איכות חיים חסרת פשרות

בואו לגור בפרויקט בו המיקום סמוך למוסדות חינוך ותרבות, ממוקם ליד בתי חולים וקרוב למרכזים מסחריים מגוונים מאד. איכות חיים זו מאפשרת לכם להבטיח דירת חלומות בכל מצב. הבניין הנו בר ביקוש במיוחד בקומות הגבוהות, ולכן מי שמעוניין ליהנות מנוף אטרקטיבי צריך להזדרז ולהבטיח לעצמו את הדירה הרצויה. בפרויקט נווה זמר למכירה מספר דירות מסוגים שונים בנות 3, 4, 5 ו- 6 חדרים, כולן מפוארות וכעשירות בסלונים גדולים וחדרי מגורים מן המעלה הראשונה.

סמיכות לצירי תנועה מרכזיים

למותר לציין כי הפרויקט סמוך לכל צירי התנועה המרכזיים שמוציאים אתכם לכיוון מרכז הארץ ותל אביב. ניתן לנסוע מכביש 4 ובקרוב יהיה ניתן לנסוע גם מדרך איילון, שכרגע אפשרית אמנם להגעה לרעננה אבל עדיין לא ליציאה ממנה.

אשלי, מיכלסון ולי-רן בע"מ – חברות הקבלן לשיווק דירות פאר ברעננה

בחברות אשלי, מיכלסון ולי-רן בע"מ תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל הדירה החדשה. פרויקט דירות למכירה בנווה זמר טומן בחובו דירות רבות אשר תשמחו מאד לראות ולהתרשם. אם אתם מעוניינים לבחון במסגרת פרויקט נווה זמר רעננה דירות למכירה, אתם מוזמנים להיפגש עם נציגינו ולקבל סקירה מלאה של כל פתרון דיור.