עסקה טובה

 
 
 
   
 
פילטרים לבריכות נוי – מחירים

בריכות נוי

פילטרים לבריכות נוי – מחירים פילטרים לבריכות נוי משמשים לסינון מזהמים מהבריכות. טיב המסנן נקבע על פי כושר שרידותו ללא ניקיון וטיפו


פורסם: 1/24/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית השוואת מחירים

פילטרים לבריכות נוי – מחירים

 
פילטרים לבריכות נוי משמשים לסינון מזהמים מהבריכות. טיב המסנן נקבע על פי כושר שרידותו ללא ניקיון וטיפולים, כלומר – ככל שהמסנן נדרש לפחות ניקיונות הוא יכול לצבור יותר כמויות של לכלוך ועדיין לסנן ביעילות את הגורמים הזרים מהמים. אשר על כן, מסנן כזה יהיה יקר יותר ממסנן בעל כושר נשיאה מופחת שיידרש לניקיון בתדירויות גבוהות יותר.
 
בחירת הפילטר
 
בחירת הפילטר נקבעת על פי סוגי המשאבות שיש בחדר המשאבות. לאלו מכם שלא רכשו את הבריכה וחדר המשאבות מחנות הפילטרים הזו – מומלץ להגיע עם צילומים של דגמי המשאבות שלכם או פשוט להביא פילטר ישן אתכם על מנת להתאים פילטר חדש לחדר המשאבות. חשוב לציין כי פילטר, בשלב מסוים, נדרש להחלפה ולא לניקיון – שכן שימוש רב שנתי בעומסים גדולים עלול לפגוע פגיעה בלתי הפיכה במעטפת המסנן, מה שיצריך את החלפתו.
 
מה ההשלכות של חוסר תשומת לב לפילטר שלכם?
 
בבריכות נוי בהן יש דגה – צפויה תמותה של עשרות דגים שכן המים שהם נושמים, שוחים ושותים יהיו מזוהמים. מצב המים בישראל – שבלאו הכי אינו מהמזהירים מצריך שיהיה בכל בית אמצעי סינון – בין אם המים הם לשתייה ובין אם הם לבריכה. בלי אמצעי סינון יחדרו לבריכת הנוי שלכם מים שלא ראויים למשחה דגים. מעבר לכך, גם אם הבריכה אינה מארחת כלל יצורים חיים, המים ייראו עכורים, יאבדו מההשתקפות שלהם, ופירוש הדבר הוא שצמחי מים שגידלתם בבריכה הזו ינבלו, ולמעשה לא תוכלו ליהנות מהבריכה מבלי שניקיתם לה את המים באמצעות פילטר ייעודי.
 
כיצד רצוי לבחור את הפילטר?
 
אפשרות ראשונה היא לשאול בחנות הבריכות מהם נתוני הפילטר: מספר סריאלי, מק"ט וכד' – ולפנות לקניית אותו מסנן בדיוק. אפשרות שניה היא להצטייד בתמונה של בריכת הנוי שלכם וחדר המשאבות (בדגש על חדר המשאבות) ולשאול את המומחים מהו הפילטר שלכם. אפשרות שלישית (במידה והבריכה נקנתה  באותה החנות) היא לבוא עם שם דגם הבריכה ולאתר את הפילטר המתאים לכם.
 
בחירת פילטרים לבריכות נוי היא משימה למקצוענים, שחוסר טיפול נכון בה עלול לגרום ללא מעט בעיות כפי שפירטנו. קביעה עבור פילטרים לבריכות נוי – מחירים נעשית על פי כושר הסינון של הפילטר לטווח הארוך, או במילים אחרות – ככל שהוא עובד תקין לזמן רב יותר ללא תחזוקה, כך הוא יהיה יקר יותר.