עסקה טובה

 
 
 
   
 
סטריאו וקולנוע ביתי

סטריאו וקולנוע ביתי – איך לבחור את המערכת המתאימה לכם במיוחד פריצת האינטרנט גוררת עמה כמובן גם מאפיינים נוספים שאחד מהם הוא הצמיחה המ


פורסם: 10/14/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית צרכנות

סטריאו וקולנוע ביתי – איך לבחור את המערכת המתאימה לכם במיוחד

פריצת האינטרנט גוררת עמה כמובן גם מאפיינים נוספים שאחד מהם הוא הצמיחה המחודשת של ענף סטריאו וקולנוע ביתי . האפשרות להוריד מהאינטרנט סרטים באיכות HD DVD  הופכת את הרכישה של מערכות סטריאו וקולנוע ביתי לכדאית יותר מתמיד .

למה לא קולנוע?

התשובה פשוטה עד מאוד . מדוע ללכת לקולנוע , לשלם 40 שקל על כרטיס ( או 50 שקל ללהיט החדש – סרט שלושה ממדים ) , לרכוש עוד פופוקורן ושתייה במחירים מופקעים עד כדי הקאה כלל קבוצתית , לצפות בסרט באולם חשוך וגדול המלא בבני נוער מחוצ'קנים ומפריעים , לסבול מצלצולי סלולארי תכופים לכל אורך הסרט , מדיבורים , מדו שיח , להוציא זמן על נסיעה הלוך וחזור , על חנייה ? הסיבות מדוע לא לבחור בקולנוע הן מרובות , במיוחד כשתחום זה של סטריאו וקולנוע ביתי מתחיל לצמצם פערים ולהכניס לביתנו סטריאו וקולנוע ביתי באיכות גבוהה מאוד שמדמה את חווית הקולנוע , רק בקטן יותר .

איזה מערכות סטריאו וקולנוע ביתי מתאימות לכם?

העניין הוא כזה , כדי למצוא את אותו מערכת קולנוע ביתית המתאימה לכם ביותר תצטרכו בשלב הראשון להכין תקציב רכישה . לאחר שהכנו את תקציב הרכישה לאותן מערכות סטריאו וקולנוע ביתי ואנו יודעים כמה אנו רוצים להוציא על המערכות סטריאו וקולנוע ביתי הללו הגיע הזמן לבחור את זו המתאימה לכם ביותר . העניין תלוי במרחב שיש לכם בסלון ( בהנחה ששם תרצו להציב את מערכות סטריאו וקולנוע ביתי אלה ) , בעוצמה שאתם רוצים לשמוע ( עם סאב רציני או בלי סאב רציני ) ובכמות הרמקולים שתרצו להציב בחדר ( החל מ2 ועד ל8 רמקולים שונים ! ) . טווח הבחירה הוא גדול למדי ולכן תצטרכו גם לערוך תחקיר כזה או אחר .