עסקה טובה

 
 
 
   
 
מקומות לחתונת קיץ באשדוד

כשאתם מחפשים מקום לחגוג בו באשדוד, האפשרויות היו מאז ומעולם אולם אירועים או גן אירועים, אלא שבאשדוד, תחום זה בולט ואיכותי במיוחד. אשדוד, כעי


פורסם: 12/25/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים

כשאתם מחפשים מקום לחגוג בו באשדוד, האפשרויות היו מאז ומעולם אולם אירועים או גן אירועים, אלא שבאשדוד, תחום זה בולט ואיכותי במיוחד. אשדוד, כעיר שחלק נכבד מדייריה בחר לחגוג בערי המרכז את אירועיו, מתעוררת מחדש ומציעה שוק אירועים תוסס שמצליח לסחוף אחריו גם אורחים ממקומות אחרים בארץ כלקוחות יזמיים (כלומר, מארגני אירועים).

אולמות אירועים באשדוד

אולמות האירועים באשדוד הם ללא ספק חוויה ללקוח וכמובן לסועד. האולמות עשירים בתפאורת חוץ מרשימה ובתפאורת פנים אדריכלית מהטובות בארץ. הם מצוידים במיטב התקני הריהוט, ההגברה והתאורה, ומכילים מקומות ישיבה רבים לאירועים בכל הגדלים.

גני אירועים באשדוד

גני האירועים באשדוד מספקים חוויה טרופית מעצימה. הם מציעים סביבה ירוקה וחמימה, בה ניתן לחגוג גם בחורף עם סגירות חורף ופטריות חימום על כל שולחן. גני אירועים באזור המרכז הם גנים מפוארים, עתירים בצמחייה ביום ובתאורת LED צבעונים בלילה. לכן, מי שבוחן אפשרות לחגוג שם – טוב יעשה אם יבחן את הגן בשני המצבים, גם ביום וגם בלילה ויבחר את העיצוב המועדף עליו.

אפשרויות לחגיגת האירוע

ניתן לבחור בין אירוע ערב לבין אירוע שישי בצהריים. אירוע ערב הוא אירוע אשר על פי רוב מתחיל ב- 18:00 לםחות, אם לא יותר מאוחר, ונמשך עד השעות הקטנות של הלילה. אירוע צהריים מתחיל קצת לפניהם, בבוקר, ביום שישי. הוא מסתיים לפני כניסת שבת באזור 15:00. בקיץ הוא עשוי להימשך יותר בשל זמני השבת המתירניים יותר. מי שבוחר לחגוג בערב מבטיח לעצמו חוויה רומנטית, בייחוד בחורף אז האירוע מתפרש כהסתתרות מן הגשם וחגיגה במקום סגור ומנותק. לעומת זאת, מי שבוחר לחגוג אירוע חוץ מספק לעצמו אווירה טרופית דרום אמריקאית, בייחוד אם זה נחגג בעונות החמות. זה גם גורם לאורחים להגיע במצבה כמעט מלאה, כי הם מפרשים את זה כהתפרקות אחרי שבוע עבודה עמוס (אירוע מסוג כזה נעשה בדרך כלל ביום שישי בצהריים לאחר גמר שבוע העבודה).

עיצוב האירוע

אנו ממליצים לשלוח הזמנות עם משפטים חמים ומדרבנים לסועדים, על מנת להגדיל את הסיכויים שהם יגיעו. כמו כן, מומלץ לצרף להזמנה משפטים חכמים, פתגמים ודברי חז"ל ולצרף מפה של האירוע. מומלץ להכין היטב את האולם או גן האירועים על פי הדרישות של ספקי האירוע שלכם מבחינת הגברה, תאורה, מבנה הבמה, ועוד.