עסקה טובה

 
 
 
   
 
מטבח בעיצוב קלאסי - טיפים לרכישה

מטבח בעיצוב קלאסי - טיפים לרכישה להלן מספר עצות מקצועיות לרכישת מטבח בעיצוב קלאסי – המטבח שיגרום לבית שלכם להיראות חד ומיוחד. חשוב


פורסם: 3/17/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים

מטבח בעיצוב קלאסי - טיפים לרכישה

להלן מספר עצות מקצועיות לרכישת מטבח בעיצוב קלאסי – המטבח שיגרום לבית שלכם להיראות חד ומיוחד. חשוב לחדד אנקדוטה שלא מעט מכם שוכחים: קלאסיקה בעיצוב אינה בהכרח חזרה לימי העבר. הכוונה היא לעיצוב אולד סקול המבטא באופן המוצק והברור ביותר את כוונת מעצב הבית. כך, למשל, התקנת חלון בלגי קטן בחלל החדר לא מעידה על כלום אך עטיפת כל קירות הבית בפרופיל שקוף שתי וערב מציינת כי הבית מעוצב בסגנון קלאסי על בסיס הפרופיל הבלגי. לכן, אם נסכם שורות אלו – מטבח בעיצוב קלאסי הוא מטבח בו הסגנון הדקורטיבי הוא טוטלי וברור לכל צופה.

בדקו את טיבם של חומרי הייצור

הרבה פעמים תמצאו צמד מטבחים קלאסיים שהאחד – מאד יקר, והשני יותר מדי זול. תמיד תעצרו ותבדקו מדוע זה כך: מה מייחד את העץ על הארון במטבח היוקרתי שלא מייחד את העץ במטבח הזול. האם העץ במטבח הזול בכלל אמתי או שמא מדובר בחיקוי כדוגמת MDF? מה האחריות שהיצרן מספק את העץ האמתי ומהי האחריות המסופקת על החיקוי? כמה שנים/חודשים ערבה בכלל חנות המטבחים שלכם לכל מטבח שתרכשו? הנתונים הללו לא רק מספרים את סיפורו של המטבח, הם גם ינבאו בצורה טובה עד כמה המטבח יישמר בביתכם כחדר עיבוד מזון כמו-חדש.

בדקו האם ישנו מקום להתקנים שתצטרכו להשלים בשלב מאוחר יותר

מקרר, תנור, מדיח כלים ומכשירי חימום קטנים כגון טוסטר ומיקרוגל יידרשו להצבה במטבח. לפני שתוקסמו מהיופי העיצובי, עצרו וחשבו האם אכן יש לכם מקום לרכיבים אלו בהינתן שתרכשו את המטבח שנלקח בחשבון. לפיכך, אם זה המטבח הראשון שלכם כדאי יהיה לשבת בינכם לבין עצמכם ולתכנן אלו מכשירים חשמליים אתם רוצים שיהיו לכם במטבח, על מנת שתוכלו לבחון את הצבתם, ורק אותה – כאשר אתם דנים באופציה לבחירת דגם של מטבח קלאסי מסוים.

בדקו תמיד כיצד ניתן לחדד עוד יותר את עיצוב חדר עיבוד המזון שלכם

הצבת ווילונות על החלונות, הצבת אהילים על הנורות, והתקנת דגמי פינות אוכל מעוצבות הם רק רשימה חלקית של אופציות שניתן ליישם במטבח הקלאסי שלכם. בדקו עם יועץ עיצוב לענייני מטבחים קלאסיים איזה קרמיקה למטבח יהיה ניתן ליישם מבחינת עיצוב המטבח.