עסקה טובה

 
 
 
   
 
מזרונים אורטופדיים לנוחות מקסימלית

מזרונים אורטופדיים לנוחות מקסימלית אחד הרכיבים החשובים ביותר לצריכה ביתית יהיו המזרונים האורטופדיים שלכם. חשיבותו של המזרון היא קודם כל


פורסם: 2/18/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקה טובה
מזרונים אורטופדיים לנוחות מקסימלית
 
אחד הרכיבים החשובים ביותר לצריכה ביתית יהיו המזרונים האורטופדיים שלכם. חשיבותו של המזרון היא קודם כל לנוחות השוכב. כמובן שאדם ששוכב על מזרון שלא מתאים לו ולא נוח לו יכול להסב לעצמו נזקים כבדים מאד, החל מתשישות בבוקר שלאחר השינה, ועד בעיות משקל ולחץ דם. לא כדאי בכלל לרכוש מזרון בפזיזות, רק באמצעות מדידת אסופה רחבה של מזרונים מסוגים שונים והגעה לחקר האמת בסוגיית הנוחות. בנוסף לסוגיית הנוחות, ישנו גם מענה על צרכים בריאותיים פר אקסלנס. לדוגמה, אם השוכב מרבה בהתעטשויות או חלילה – לוקה באסתמה חשוב מאד למצוא לו מזרון עם בד הדוחה את קרדית האבק.
 
פרמטר הנוחות במזרון
 
פרמטר הנוחות צריך להתייחס לדבר אחד ויחיד: האם אתה מרגיש שהמזרון נושא אותך בקלות או רק "סוחב" אותך? האם אתה חש כי יש אפקט ערסל במזרון והמרכז שלו שוקע? אם כן, אל תקנה אותו כי הוא לא מתאים למשקל שלך. האם רמת קשיחותו של המזרון היא הרמה הנדרשת עבורך? אתה אינך חש בכאבים עקב עודף ברמת הקושחה? יש לתת את הדין על כל הפרמטרים הללו ולנסות מבחר של לפחות 10 מזרונים לפני שמקבלים החלטה מה לצרוך בכל הנושא של נוחות.
 
פרמטר דחיית קרדית האבק
 
דחיית קרדית האבק נחוצה בעיקר למי שסובל מאסתמה ומחלות נשימתיות נוספות. מדובר בבד כמו פוליפרופילן שביכולתו לגרום לאי צבירת אבק ולדחיית חיידקים ותופעות כמו קרדית האבק מקרבת המזרון. אם נוסיף לכך אלמנטים בריאותיים נוספים, ישנם מזרונים שעל גופם פיזית זיהומים לרבות פטרת נמנעים בכל מצב גם כאשר הם לא נקיים, ולאחר שימוש אינטנסיבי. כאלו הם בדיוק מזרוני הויסקו ג'ל וזו הסיבה שבתי החולים הממשלתיים העדיפו מזרון זה פעם אחר פעם. כעת, הוא משווק לשימוש אזרחי כמזרון זוגי או יחידני.
 
שונות
 
הקפידו לצרוך מזרון מחברת אירופלקס מזרונים לשינה טובה המתאים לגודל חלל המיטה שלכם גם באורך X רוחב וגם בגובה: רכישת מזרון מאד נמוך ביחס לבסיס המיטה תחשוף אתכם לחבטות שאתם עלולים לספוג בשנתכם מהחומר הקשיח של הבסיס, וזה כמובן לא כדאי. הקפידו גם לצרוך עבור המזרון מצעים אשר תואמים את דרישותיכם העיצוביות מן החדר בו המיטה תאוחסן.