עסקה טובה

 
 
 
   
 
מדריך דילים באינטרנט

מדריך דילים באינטרנט דילים הם למעשה שם נפוץ לעסקאות בתחומים שונים המציעות הנחות משמעותיות. המליה דילים בעברית נגזרת מהמילה עסקאות באנגלית

פורסם: 1/24/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית דילים באינטרנט

מדריך דילים באינטרנט 

דילים הם למעשה שם נפוץ לעסקאות בתחומים שונים המציעות הנחות משמעותיות. המליה דילים בעברית נגזרת מהמילה עסקאות באנגלית והיא מעין שיבוש שלה. המילה דילים נכנסה אל תוך הסלנג הישראלי וכיום חברות רבות ונותני שירותים רבים משתמשים במילה אשר נכנס ללקסיקון הישראלי. דילים ניתן להשיג כיום כמעט בכל מקום. סוכנויות ליסינג ומכירה של רכבים מציעות דילים, חברות תעופה מציעות דילים, חברות טיולים מציעות דילים, בתי מלון מציעים דילים והרשימה עוד ארוכה. רוב הדילים קשורים בדרך זו או אחרת לתיירות פנים, בתוך הארץ, או לתיירות בחו"ל. דיל, או דילים, הן עסקאות שבדרך כלל כוללות כמה מרכיבים אשר מחברים אותם יחד ניתן לקבל הנחה.

 
דילים פופולאריים מאוד הם דילים עבור טיסות. חברות תיירות, חברות טיולים וחברות תעופה מציעות מחיר מיוחד לטיסה ליעד מסוים בתאריכים מסוימים. דילים אלה משתלמים משום בשברוב ימות השנה מחיר הטיסה ליעד שהוצע גבוה ממחירו של הדיל. דילים נוספים נפוצים הם דילים של הרגע האחרון. דילים אלה הם למעשה כרטיסי טיסה שניתן לרכוש רק יום או לילה לפני הטיסה במחירים זולים מאוד. הבעיה היא ברכישת דילים של הרגע האחרון היא שאין בכך הרבה וודאות, היעדים משתנים ויש לעשות את הסידורים לקראת הטיסה בזמן קצר. כאמור, יכול להיות שהיעד המבוקש אליו רציתם לנסוע לא מופיע ברשימה של דילים באתרי אינטרנט המציעים דילים של הרגע האחרון. דילים של הרגע האחרון מתאימים לאנשים הרפתקנים וספונטנים באופיים ולא לאנשים שאוהבים לתכנן דברים מראש.
 
דילים לעתים כוללים גם מחיר טיסה ליעד וגם מחיר של בית מלון ביעד המבוקש. הרשימה של יעדים אליהם ניתן להשיג דילים ורשימה של בתי מלון הכלולים כחלק מהדיל בדרך-כלל מצומצמים. זאת אומרת שלעתים קשה להשיג דילים משביעי רצון או למצוא דיל המתאים לדירשות שלנו במסגרת הדילים.