עסקה טובה

 
 
 
   
 
מבצעים חמים ברשת ניקולטי

רשת ניקולטי מחדשת לכם את הבית עם מבצעים חמים בניחוח איטלקי. מבצעי החודש של ניקולטי כוללים הנחות על מערכות ישיבה במחירים אטרקטיביים במיוחד הנ

פורסם: 2/16/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקת החודש

רשת ניקולטי מחדשת לכם את הבית עם מבצעים חמים בניחוח איטלקי. מבצעי החודש של ניקולטי כוללים הנחות על מערכות ישיבה במחירים אטרקטיביים במיוחד הנעים בין 15,000 ועד 20,000 שח למערכת ישיבה איכותית מעור של ניקולטי. כידוע, רשת ניקולטי נחשבת לאחת מהרשתות המובילות בישראל בתחום עיצוב מערכות ישיבה, ספות, סלונים ועיצוב הבית. בסניפי הרשת מוצגים דגמים מקוריים מאיטליה בייצור עור איכותי של משאיר שום מקום לספק שמדובר באחת החברות המובילות והמקצועיות בישראל בכל הקשור לריהוט הסלון הביתי. ניקולטי זכתה מספר פעמים בפרסים בינלאומיים בתחום עיצוב הבית וכן ניקולטי העולמי נחשב למותג עטור פרסים. כשיש מבצעים מיוחדים ברשת זו סיבה למסיבה ואתם נהנים ובגדול! 

הקליקו לצפיה מבצעים של ניקולטי

 

והקליקו גם לאתר ניקולטי מערכות ישיבה

מערכות ישיבה בעיצוב קלאסי – מדריך רכישה

 
מאז ומתמיד היוו מערכות ישיבה בעיצוב קלאסי אבן שואבת לכל מי שהתעניין בעיצוב סלונים. מערכות ישיבה מסוג זה מבטאות מגוון של דרכי עיצוב – אך בשונה ממערכות ישיבה אחרות הן עושות זאת בדרך חדה במיוחד, היינו אומרים – Old-schoolבמלוא מובן המילה. למה אנו מתכוונים? ספות מעור יהיו בהכרח ספות מעור בסגנון איטלקי או פרובנס על טהרת החום-אדום, וספות בעיצוב מודרני ייראו הכי מודרניות שאפשר, עם צבע לבן בוהק במרקם מעושן עבור משרד, ובצבע לבן-קרם עבור בית. כך בנוי העיצוב הקלאסי. על אף כי מדובר בעיצוב נחרץ, ניסיון העבר הוכיח כי כל מי שרוצה יכול לעצב לעצמו סלון קלאסי המבוסס על מערכות ישיבה תואמות. הכיצד? עיינו במדריך שלפניכם.
 
היפגשו עם מעצב מקצועי העוסק במערכות ישיבה
 
המעצב המקצועי יסייע לכם לפלס את דרככם למערכת הישיבה המנצחת אשר תתאים בדיוק לסלונכם. הוא יאפיין את חדר האורחים שלכם, ויציע מספר אפשרויות לשילוב רכיבי ישיבה ברמת בוטיק אשר ימקסמו עד מאד את מראה הסלון ויהפכוהו לחדר מעוצב בסגנון קלאסי כפי שתכננתם.
 
התייחסו למידות של המיקומים השונים להצבת הכורסאות והספות
 
המידות השונות ישמשו אינדיקטור טוב לבחירת הספות, שכן לא כל דגם-ספה יהיה זהה למשנהו מבחינה זו, מה שיותיר אתכם עם מספר מוגבל של רהיטים לבחירה. אגב, הרבה מהמודרכים שלנו בחרו להתחיל משלב זה, ולגשת למומחה העיצוב אחר כך, על מנת להתייעל ולהגיע מראש למצב של מעט אפשרויות בחירה – לבחירה חלקה ויעילה יותר.
 
נצלו במידת הצורך מצבים מיוחדים של חללי חדר
 
אם, למשל יש חדר נוסף ליד הסלון אשר אחת מארבעת פאותיו ממוקמת בנקודה מקרית באמצע הסלון ניתן לנצל עובדה זו להצבת פינת ישיבה עם ספות המאונכות 90 מעלות אחת לשנייה. ללא קשר, גם אם חדר האורחים שלכם הוא בעל מבנה רגיל ניתן להחליט שאת מערכת הישיבה ממקמים בפינה ולא באמצע החדר, מה שהוכח כצעד שחוסך המון במקום ולעתים אפילו בעלויות – אם למשל הספה הפינתית נמכרת במחיר של ספה בודדת במקום 2 ספות שכאלה. ניתן גם לנצל את הקונסטרוקציה יש מאין: אם יש, למשל, התקן טלוויזיה מגבס על אחד הקירות ניתן לנצלו ככזה אשר מולו תוצב מערכת הישיבה מטעמים פונקציונליים.

רכשו את הרהיטים המתאימים
 
רצוי מאד להקפיד על התאמה בצורה ובצבעים השולטים בחדר על מנת שהקנייה שלכם תהיה מוצלחת, ותזכו לרכוש מערכות ישיבה בעיצוב קלאסי אשר לא רק יעמדו בזכות עצמן אלא יצדיקו מאד את קיומן גם בהתייחס למראה החדר. בהצלחה!