עסקה טובה

 
 
 
   
 
טיפים לרכישת סלונים

יש אנשים שמארחים בביתם פעם בירח מלא. דרוש איזה חג או אירוע יוצא דופן כדי שאנשים מחוץ למעגל המשפחתי המצומצם יתקבצו בביתם ולעומת זאת יש אנשים


פורסם: 5/7/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים

יש אנשים שמארחים בביתם פעם בירח מלא. דרוש איזה חג או אירוע יוצא דופן כדי שאנשים מחוץ למעגל המשפחתי המצומצם יתקבצו בביתם ולעומת זאת יש אנשים שהאירוח הוא שגרת חייהם. אז כאשר מדובר על בחירת סלונים בוודאי שיש הבדל בין שתי הקבוצות הללו.סלונים שנועדו לאירוח שונים בגודלם אך בעיקר באופי העיצוב שלהם ובמאמר זה תמצאו את הטיפים החשובים ביותר לעיצוב סלונים לאירוח.

סלונים מרשימים לאירועים מרשימים:

סלונים שנועדו לאירוח חוגים חברתיים צריכים להיות מרשימים, מיותר לציין. הסלון הוא חזית הבית, הוא המראה שלכם. איך שהסלון שלכם נראה כך האורחים שלכם יכירו אתכם, יראו אתכם ויזכרו אתכם. אין מנוס.אם בחרתם לקיים אירועים חברתיים נוצצים בביתכם או שאתם חושבים להצטרף לחוגים חברתיים, ההמלצה הראשונה היא עיצוב סלונים ואולי, למי שיכול להרשות לעצמו מבחינה כלכלית, עיצוב סלונים מקצועי. בבחירת הפריטים מומלץ לשים דגש על תאורה מרובה ובעיקר תאורה אשר ניתן לווסת אותה מבחינת עוצמה ואולי אף מבחינת גוונים כדי לייצר אווירה מתאימה לכל אירוע. עוד דבר שחשוב להשקיע בו הוא תמונות - כמה שיותר גדולות ומרשימות לשדרות החדר.

סלונים יוקרתיים

סלונים סינתטיים:

בכל אירוע יוגשו מן הסתם מזון ומשקעות כך שיש להביא בחשבון "תאונות". לטובתכם האישית, הימנעו מבחירת ספות עם ריפוד בד בהיר, עדין, שטיחים בהירים וכיו"ב. רצוי לבחור ספות עור או דמוי עור כדי שיהיה קל לנקות. כמו כן, רצוי לבחור גוונים ניאטרליים לחדר כדי שיתאימו לכל סגנון ולכל אירוע. המלצה חמה היא לבחור ספות עור בצבע שחור או חום חלק.

סלונים קלים:

בסעיף הקודם הצענו לשים דגש על תחזוקה ובעיקר ניקיון הסלון אולם לפני שמגיעים לניקיון שאחרי יש להביא בחשבון את הסידורים שלפני. סלונים שמשמשים חדרי אירוח צריכים להיות נוחים לתפעול. רצוי לבחור ספות קלות (כמה שפחות כבדות) וכן שולחנות ושידות שניתן להזיזם ולסדרם בחדר כך שיתאימו למספר האנשים בחדר וכמובן לצורך שלכם (אם זה להזיז את הריהוט כדי לפנות רחבת ריקודים או אם זה לעצב "בר" מזון ומשקאות במרכז החדר).