עסקה טובה

 
 
 
   
 
טיפים לרכישת גדרות לבית

טיפים לרכישת גדרות לבית חוואים? בעלי שטח הזקוק לגידור? אדריכלים המזמינים גדרות עבור הלקוח? במסגריית מומחים יעבדו בשבילכם לפי הזמנה וייצ

פורסם: 8/3/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית צרכנות

טיפים לרכישת גדרות לבית 

 
חוואים? בעלי שטח הזקוק לגידור? אדריכלים המזמינים גדרות עבור הלקוח? במסגריית מומחים יעבדו בשבילכם לפי הזמנה וייצרו גדרות ברזל איכותיות בעיצובים מפנקים אשר טרם ראיתם כמותם. ניתן לרכוש גדרות פרי רעיוננו או להזמין גדר בהתאם להזמנה שלכם.
 
רכישת גדרות מוכנות
 
ניתן לעיין בקטלוג שלנו, ולבחור את דגם הגדר הרצוי. הדגם יסופק לכם במועד המבוקש, ותוכלו לבחון כי ההזמנה תקינה מבחינת כמויות ומשקלים. גדרות מוכנות יכולות לעבור מניפולציות על פי סגנונכם: להיצבע, להשתכלל מבחינת מרקם הצורה של הגדר, ועוד.

רכישת גדרות מקוריות
 
אדריכל יקר, מתכנן מוצר נכבד: תוכלו להגיש לנו הצעה לתכנון גדר, מגובה בחומרי ייצור, מידות וצורות, כולל צבעי גדר אפשריים. אנו נעבוד על ההזמנה בהתאם לתרשים ועל פי המידות אשר סופקו. בדומה לגדרות המוכנות, גם כאן, כשתאספו את המוצר – אל תאמצו אותו אליכם ללא בדיקה וללא ווידוא שהמוצר עוצב ותוכנן על פי המידות והמשקלות שלכם.
 
אנו מתמחים בייצור גדרות מוכנות על פי צורך
 
גדרות לבתי ספר ומוסדות – גדרות טללית, גדרות ברזל דקות המחולקות למעוינים.
 
גדרות לחוות – גדרות ברזל אנכיות, גדרות ברזל אופקיות, גדרות מברזל מגולוון מוגנות חלודה.
 
גדרות לחצרות בתים – גדרות בשילוב זכוכית, חומות ברזל.
 
אם תכננת עבור הדייר שלך בית עם חומה או גדר בסגנונות אלו, או אם אפיינת מבנה ציבורי או חווה בדרך זו, המוצר מוכן, ואנו השקענו בו את מיטב המאמצים. נוכל לשנותו בהתאם לצרכייך ורעיונותייך האדריכליים, לצבוע את המוצר ולעוות את צורתו על פי התכנון שלך.

טיפים לרכישת גדרות לבית 
 
גדרות משמשות הן לתיחום קבוע של שטחים והן לתיחום זמני. התיחום הזמני בדרך כלל יתרחש בשני מקרים: כאשר בשטח מתבצעות עבודות שיפוצים או כאשר בשטח מתקיים אירוע. גדרות לשיפוצים ואירועים צריכות להילקח בחשבון מבחינה עיצובית לא פחות מהגדרות הקבועות משום שעיצובה של הגדר הוא גם שמו של מפיק האירוע ושמו של קבלן השיפוצים. על חלק מהדגמים של הגדרות הללו ניתן להדק פלריג, בד פרסומי עם פרטי המפיק או חברת הבנייה, ולכן חשיבותה של הגדר אקוטית לשילוב נאות עמו.
 
לרכישה מוצלחת צרו קשר עם גולד סטייל עבודות ברזל באיכות גבוהה לבחירת גדרות מעוצבות או עיצוב גדרות חדשות על פי דרישה!