עסקה טובה

 
 
 
   
 
טיפים לרכישת ארונות פתיחה מעץ

ארונות פתיחה מעץ

טיפים לרכישת ארונות פתיחה מעץ ארונות פתיחה מעץ הם ארונות עם דלת או זוג דלתות אשר מאחוריהם יש מקום אחסון רב קומתי המחולק למדפים, או מקום


פורסם: 1/24/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים
טיפים לרכישת ארונות פתיחה מעץ
 
ארונות פתיחה מעץ הם ארונות עם דלת או זוג דלתות לדוגמא: ארונות אמבטיה הזזה, אשר מאחוריהם יש מקום אחסון רב קומתי המחולק למדפים, או מקום אחסון של מדף אחד המשמש בדרך כלל לתליית חליפות. על פי רוב – ארונות פתיחה מעץ יכילו תא תלייה לכל תא עם מדפים. על מנת לרכוש את ארונות העץ העמידים והמפנקים ביותר – עקבו אחר הטיפים המקצועיים שלנו.
 
ארונות מעץ מלא – שעבר אימפרגנציה ושימון
 
בין אם מדובר בדלתות, מדפים או פאות-ארון – ווידוא עמידותם חשוב ביותר טרם ההחלטה לקנות. הווידוא הטוב ביותר הוא בקיום שיחה עם המוכרים שלכם לגבי אימפרגנציה. הם ודאי ידעו לספר לכם כיצד העץ הוכשר לשימוש מלאכותי, וכן לפרט לגבי שימון כל שבב עץ. לידיעה, שימון צד אחד של כל שבב – בתקווה שהשמן יחיחל לצד השני אינו נחשב שימון מקצועי משום שבמבחן התוצאה השמן לא באמת עובר לשם. שימון איכותי הוא טבילת העץ כולו בשמן, וכל שימון אחר עלול להותיר צד שלא שומן – שכמובן יהיה חשוף לעובש, התקלפות וכד'.
 
ארונות לחדר ילדים משותף – רק עם מדפים
 
הכוונה היא – שמומלץ לרכוש ארון ללא תאי תלייה: יהיו 3-4 מדפים בכל תא פתיחה. בכך – יתאפשר לכל ילד לבחור עמודה בארון בה הוא יוכל לאחסן את כל בגדיו. נהוג, במקרה כזה, לרכוש מספר העתקים של אותו ארון ולהרכיב אותם בסמיכות זה לזה על פני אותו קיר. אפשרות נוספת היא לקנות ארון פינתי גדול לאחסון בפינת החדר, אשר מתפרס על 2 קירות בזווית ישרה.
 
ארונות לחדר שינה – עם מזנון מובנה
 
ארון עם מזנון מובנה מאפשר לדייר להכניס מסך LCDורכיבי בידור נוספים לתוך הארון לתא גדול ייעודי ללא מדפים. מסביב לתא זה נמצאים מדפים בהם ניתן לקפל בגדים. על מנת להגן טוב על המסך, לאחר שפותחים את הארון מגלים שאת התא שלו עוטפת גם דלת הזזה פנימית של הארון אותה יש להסיט על מנת להגיע למסך.
 
טיפים עיצוביים קצרים
 
·         ארונות מעץ כהה יתאימו לחדר הקטן.
 
·         ארונות מעץ בהיר יתאימו לחדר הגדול.
 
·         בחירת צורת הפרזול וצבעו בהתאם לגווני החדר – מומלצת.
 
·         מומלץ לבחור ארון מודפס להשבחת עיצובו של התקן האחסון שלכם.