עסקה טובה

 
 
 
   
 
5 טיפים לרכישת ארונות הזזה מעוצבים

5 טיפים לרכישת ארונות הזזה מעוצבים כאשר אתם מתכננים לרכוש ארון חדש, יהיה זה חכם עד מאד לבחור בארון הזזה. ארון הזזה אינו חייב להיות בעל מ


פורסם: 2/10/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים
5 טיפים לרכישת ארונות הזזה מעוצבים
 
כאשר אתם מתכננים לרכוש ארון חדש, יהיה זה חכם עד מאד לבחור בארון הזזה. ארון הזזה אינו חייב להיות בעל ממד עומק עמוק: ניתן למצוא גם ארונות הזזה בעיצוב אישי בעלי עומק של 60 ס"מ בלבד, מה שלא מצריך חציבה מסיבית מדי בקיר. מה שכן חשוב לדעת הוא שרוב ארונות ההזזה שתיתקלו בהן מיועדים לחציבה, וכך אתם חוסכים כפליים: נחסך לכם מקום להצבת ממד העומק בצורה גלויה, וגם המקום המיועד לפתיחת הדלת, משום שהיא זזה על צירה, ועל כן אינה נפתחת.
 
טיפ מס' 1: עצבו את החלק הגלוי של הארון – הקדמי על פי צרכיכם התפעוליים בלבד
 
אם אין לכם מקום להצבת מראה בחדר, ניתן לממש בקנייה אחת גם ארון וגם מראה על ידי קביעת מראה בדלת הקדמית של הארון. אם יש לכם כבר מראה בחדר ויש חשש שתהיה הצטלבות לא נוחה שתקשה את תנאי הראייה בחדר – כמובן שלא מומלץ לבחור בארון מראה. במקרה כזה הרבה יותר כדאי יהיה לבחור בארון מודפס או בארון שהאלמנט השקוף של הזכוכית נשאר אבל מעוטר בוויטרז'ים. אפשרות נוספת היא לא לרכוש ארון עם זכוכית כלל, אלא עם עץ בחלק הקדמי במקרה שכזה.
 
טיפ מס' 2: בדקו את כל רכיביו המכניים של הארון וודאו שהם תואמים לציפיותיכם
 
רכיביו המכניים של הארון הם דלת ההזזה במגרעת שאיתה תופסים את הדלת וגוררים אותה, וכמובן – הקליפס המשמש לנצירת הדלת. ודאו שמדובר ברכיבים נוחים לתפעול, קלים לגרירה, לא מרעישים וקלים לסגירה על הנצרה. ארון הזזה יכול להיות סממן הנגישות הכי טוב בבית והוא יכול להיות גם סממן לסרבול, ולכן מומלץ מאד לבדוק את הרכיבים המכניים לאשורים בטרם מקבלים החלטה.
 
טיפ מס' 3: מומלץ לבחור סידור פנימי דינאמי ונתון לשינויים בתוך הארון
 
ארון הוא התקן אחסון שהצרכים שלכם ממנו עשויים להשתנות הרבה יותר מהר משחשבתם: ריבוי תכולת הביגוד שלכם, מסירת בגדים לצדקה וכל שינוי אחר בתחום אחסון הבגדים – עשוי להוביל לשינוי בהיררכיית המדפים בארון. לכן, מומלץ מאד שהארון יכיל אופציה לשינוי כמומת המדפים ומיקומם. ישנם ארונות בתוכם חצובים חורים להצבת מגרעות של מדפים תוך הסרה קלה ונוחה שלהם בעת הצורך במיוחד למטרה זו.

טיפ מס' 4: בבחירת ארון מודפס – ודאו שמדובר בארון עם ציפוי הגנה
 
יצרנים לא מעטים של ארונות הזזה לא מרבים בשיקול דעת בתחום ציפוי הארון, וזה עלול להוביל לדהיית צבע ושחיקתו, ממש כמו בתחום הביגוד המודפס. לכן, מומלץ לוודא שלארון הצבעוני לכם יש ציפוי הולם כמו למינציה או צבע בתנור.
 
טיפ מס' 5: במידה וזהו ארון עם ציפוי עץ, ודאו שמדובר בפורניר
 
הפורניר משמש בעיקר לציפוי ארונות שאינם בהכרח עשויים מעץ גם לשם הגנה על עיצוב הארון וגם לשם הגנה על המתכת מחמצון ובלאי. הפורניר הנו עץ המשמש לציפוי והוא גם נחשב לעץ שניתן להפיק ממנו רבות בתחום העיצוב – החל מצביעה ועד שינוי צורה. מומלץ שזה יהיה ציפוי העץ של ארונכם.