עסקה טובה

 
 
 
   
 
על ההבדלים שבין חתונת קיץ לחתונת חורף בראשון לציון

על ההבדלים שבין חתונת קיץ לחתונת חורף בראשון לציון בראשון לציון גני אירועים במרכז העיר מספקים פתרונות אירועים בכל עונת שנה. בחורף מתענגים ע


פורסם: 5/27/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים

ההבדלים שבין חתונת קיץ לחתונת חורף בראשון לציון

בראשון לציון גני אירועים במרכז העיר מספקים פתרונות אירועים בכל עונת שנה. בחורף מתענגים על אולם מפואר ומעוצב, ובקיץ על גן אירועים רחב יריעה. שניהם צפויים לאכלס כמאות בני אדם, ולכן אם אתם בעניין של אירוע בסדר גודל בינוני עד גדול – הגעתם למקום הנכון.

חתונת חורף – קווים לדמותה

גן אירועים ענק עם מדשאות בוטיק יכוסה בסגירת חורף שתשמש כגג. מתחם זה יספק קבלת פנים מלכותית לכל אורח ואורחת. הם יצעדו לכיוון האולם הסגור, בו תחכה להם מיטב התפאורה וימתינו להם אנשי הצוות המובילים בתחום האירועים. האירוע יתבסס על שלל אטרקציות כגון קייטרינג, הרקדות ופעילויות שונות.

חתונה בראשון לציון

חתונת קיץ – קווים לדמותה

ניתן להשתמש ברחבת גן האירועים כרחבת קבלת פנים ולחגוג באולם, אבל ניתן להרחיב את החגיגה גם לגן עצמו, ולקיים אותה ב- 13:00 בצהריים לפני כניסת שבת. כך, האורחים מגיעים מהעבודה ביום האחרון של השבוע, כשהם חוגגים אתכם בשמחה ובגיל את סוף השבוע. האווירה צפויה להיות אווירת חג של ממש במרקם טרוםפי שיזכיר לכם ארץ רחוקה בחו"ל. בואו להגשים חלום בתוך אולם אירועים בראשון לציון ולכייף כפי שלא כייפתם זה זמן רב באירוע שיזמתם. צוות הבוטיק שלנו ימתין לכם ולאורחים ויקיים אירוע שקשה יהיה לשכוח.

מתי עדיף להתחתן – בקיץ או בחורף

שאלת העדיפות לא רלוונטית כמו שאלת ההתאמה. ישנם זוגות שמאד אוהבים אינטימיות, רומנטיקה, אור נרות ועיצוב קלאסי, והם יאהבו יותר את אולם האירועים, ובמיוחד בחורף כשהאווירה מסוגרת אך אינטימית, קרה אך מאד מלכותית. לעומתם, ישנם אורחים שיעדיפו חתונות קיץ בשל ההיסחפות, המהירות בה האירוע קורה, המוזיקה המקפיצה והאווירה החמה שנוצרת לכל אורכו של האיוונט. זו שאלה שאתם צריכים להשיב עליה לעצמכם, באמצעות העדפתכם האישית בלבד.

חתונות קיץ וחורף מבית אמיליה אירועים

אמיליה אירועים הנו מתחם אירועי בוטיק בראשון לציון. גן אירועים בראשון לציון של אמיליה אירועים מספק לקום ל- 1,000 מוזמנים ומוזמנות, והאולם ל- 500 איש. אולמות אירועים במרכז הם הכתובת הטובה ביותר לחגיגת אירועים, משום שאתם מבטיחים קייטרינג, שירותי צילום ושירותי תמיכה באירוע מהטובים שישנם. בבית אמיליה אירועים מקפידים על סטנדרטים כאלו בכל איוונט ואיוונט, ובמיוחד בחתונות.