עסקה טובה

 
 
 
   
 
חופשה במלון בוטיק – טיפים למטייל

חופשה במלון בוטיק – טיפים למטייל להלן הטיפים החמים ביותר למטייל המבקש למצוא מלון בוטיק לשם מימוש ייעודו. כאשר המטייל נדרש לבחור את


פורסם: 3/16/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים

חופשה במלון בוטיק – טיפים למטייל

להלן הטיפים החמים ביותר למטייל המבקש למצוא מלון בוטיק מפנק לשם מימוש ייעודו. כאשר המטייל נדרש לבחור את מלונו – עולות מספר שאלות שהוא צריך לשאול את עצמו. ראשית כל, עליו לדעת האם הטיול המדובר הוא טיול שמגיעים בו בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי. שנית, עליו לשאול את עצמו האם המלון מתאים לסוג הטיול המדובר, שכן במלון המתאים לו – הוא יכול לפגוש מטיילים נוספים עמם יוכל להתייעץ או להחליף רשמים, וזאת בניגוד למלון בו הוא המטייל היחיד – ואז הוא לא יימצא בסביבה הנכונה, מה שעלול קצת לחוש כחריקה בטיול.
 
אופן ההגעה של המטייל
 
אם המטייל מגיע בתחבורה ציבורית או אם הוא מגיע ברכב פרטי, המלון לבטח יהיה שונה. נכון, יש מלונות המאפשרים זמינות בשני המקרים, ומקצים גם מקומות חנייה וגם ריבוי קווי אוטובוס ומוניות שירות, אבל אם מדובר במטייל יחיד והוא יודע שיש לו שיטה חד ערכית להגעה – עם הידיעה הזו יש לו הרבה יותר אפשרויות. מדוע? משום שאם זה מלון שמגיעים בתחבורה ציבורית אליו – הוא יוכל לנסוע למלונות בהם רכב פרטי לא יכול לעבור (למשל בשל כך שהמלון מוקף בנתיבים לתחבורה ציבורית), ואם הוא מגיע ברכב פרטי – הוא יכול לנסוע לסביבות יפות ופסטורליות בהן אין קו אוטובוס, כלומר – כששיטת ההגעה ברורה מלכתחילה ההיצע עולה.
 
סוג הבילוי בתוך המלון
 
ישנם מלונות המיועדים למטיילים, בהם מוכרים ציוד מטיילים והחדר הוא חדר שמתואם למטיילים עם מקומות לשים בהם את האבזור המתאים כשמגיעים אחרי פעילות. לעומת זאת, ישנם מלונות לזוגות, שלא נועדו לטיולים, ושם כל הנגישות הזו פחותה משמעותית ביחס למלונות המטיילים. לכן, אם ידוע לך שמטרת המלון היא טיול, זו לא בושה: יש מלונות המיועדים לכך, ולכן מומלץ ללכת רק אליהם, אלא אם כן מדובר בטיול שהוא עם האשה/החברה ואז זה לשיקולכם. למען האמת, גם אז היינו מציעים לבחור במלון טיולים ולא במלון לחוויה זוגית כמו צימר זוגי – משום שבמלון כזה יש לכם הרבה יותר אפשרויות נגישות כמטיילים.
 
האטרקציות בקרבת המלון
 
עליכם לבחור מלון בהתאם לאטרקציה של הטיול שלפניכם. בטיול ים מומלץ לבחור במלון הנמצא ביעד כמו הכינרת, ראש הנקרא, נהריה או עכו, בעוד באטרקציות מרכזיות/הרריות יש לבחור במלון בקרבת צומת עמיעד, הר הגלבוע או קריית שמונה ואצבע הגליל.