עסקה טובה

 
 
 
   
 
חדרי נוער מעוצבים מעץ מלא

חדרי נוער מעוצבים מעץ מלא ככל שהילדים שלנו גדלים, כך צרכיהם גוברים. יש לדאוג להם לחלל נוח יותר כמו חדרי נוער מעוצבים מעץ מלא. יש לדאוג כ


פורסם: 2/1/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים
חדרי נוער מעוצבים מעץ מלא
 
ככל שהילדים שלנו גדלים, כך צרכיהם גוברים. יש לדאוג להם לחלל נוח יותר כמו חדרי נוער מעוצבים מעץ מלא. יש לדאוג כי החומר שממנו יהיו צבועים הרהיטים, יהיה מחומרים טבעיים שאינם מזיקים לבריאות הילדים. ככל שהילדים גדלים, הם אוספים יותר בגדים כך שניתן למצוא עבורם פתרונות אחסון טובים יותר, בדמות ארון שיתאים לצרכיהם.  יש לדאוג לחדר נוער מרווח, שיכיל גם פינה להכנת שיעורים, מיטה שתוכל להכיל חבר נוסף שיתארח בימי החופש הגדול או החגים. יש לדאוג כי המיטה תהיה גדולה יותר ממידות הילד, כך שכשיגדל בכל שנה, היא תוכל להמשיך לשרת אותו.
 
קריטריונים לרכישת חדר נוער מעוצב
 
יש לחשוב כמה שנים קדימה, בטרם תרכשו חדרי נוער מעוצבים מעץ מלא.. העיצוב חייב להיות קלאסי ולא ילדותי, כך שהנער יוכל להשתמש בחדר לכמה שנים טובות והעיצוב בו, לא יהיה ילדותי.  חשבו על הגוון שיתאים לחלל, היות ובחללים קטנים, יש לדאוג לגוונים בהירים יותר, מה שיקנה הרגשה של מקום מרווח יותר. יש לדאוג לאחסון חכם, כגון ארגז מתחת למיטה ששם ניתן יהיה לאחסן חפצים שונים, מצעים וכדומה. שי  לדאוג גם לבידורית, מערכת שמע וטלוויזיה שתהיה תלוי בחדר, כך שתתפוס פחות מקום. שאלו את הנער או הנערה, לגבי סגנון חדר הנוער שלהם, כך שהם יוכלו לבחור על פי טעמם האישי, כיסך הכל, הם חיים בחדר הזה ומבלים בו שעות רבות במשך היממה.
 
נערים ונערות יודעים איזה סגנון חדר יתאים להם 
 
היום נערים ונערות, יודעים היטב איזה סוג של חדר נוער הם מעוניינים. לרוב מדובר בחדר בסגנון מודרני בעל קווי חלקים לנערים וסגנון וינטג' רומנטי יותר לנערות. הגוונים יהיו בהירים, בגלל החלל שהוא קטן, אך הם ישאלו גם לגבי עצת המוכר , כאשר יגיעו לאולמות התצוגה שמשווקים חדרי נוער מעוצבים מעץ מלא.. בכל מקרה, כדאי כי הנער או הנערה, ישמרו על חדר מסודר ככל שניתן, בכדי שיהיה  נעים לשהות בו ולארח חברים וחברות. ניתן למצוא חדרי נוער מעוצבים העשויים מעץ מלא במחיר זול יותר, אצל חנויות המפעל שמייצר אותם.
 
לצפיה בקטלוג פרקט חדרי ילדים היכנסו לאתר Doors&Floors המוביל בתחום.