עסקה טובה

 
 
 
   
 
ועד בית פרטי בשכר – הדרך האחראית ביותר להתנהלות בבניין

 חברה העוסקת במשלח יד כמו ניהול ועד בית היא תחליף מדויק לוועד הבית שהיה לכם בבניינים קודמים , קטנים וצנועים יותר. כשהבניין מאד גדול, ויש בו קהל רב, רצוי שעל הסדר בתוכו תשמור חברה מקצועית שתהיה אחראית על גבייה, שיפוצים, תחזוקת מעליות, תחזוקת גינות, אינסטלציה, טיפול בחדר המשאבות של המתחם הדירתי, ועוד.


פורסם: 8/16/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים

 ועד בית פרטי בשכר – הדרך האחראית ביותר להתנהלות בבניין

אם הבניין שלכם גדול, מתפרש על פני 40+ דירות ובכל אחת מהן בקירוב גרים דיירים אחרים (בשונה ממצב בו מדובר על דירות להשקעה עם מעט דיירים בפועל בתוך הבניין) – מומלץ שתמנו חברה מנהלת במקום ועד בית. חברה העוסקת במשלח יד כמו ניהול ועד בית היא תחליף מדויק לוועד הבית שהיה לכם בבניינים קודמים , קטנים וצנועים יותר. כשהבניין מאד גדול, ויש בו קהל רב, רצוי שעל הסדר בתוכו תשמור חברה מקצועית שתהיה אחראית על גבייה, שיפוצים, תחזוקת מעליות, תחזוקת גינות, אינסטלציה, טיפול בחדר המשאבות של המתחם הדירתי, ועוד.

כשבבניין מטפלת חברה מקצועית – מרגישים את היציבות בשטח

במצב בו ועד הבית הוא אחד מכם הדיירים, קשה מאד להתנהל בבניין הגדול. ועד הבית אמנם עורך אספות דיירים, אבל קשה מנאד להגיע בהן לפשרות וקשה עוד יותר להגיע למה שנכון לבניין שלכם. כאשר מדובר על חברת ניהול ואחזקת מבנים משותפים חיצונית ובלתי תלויה, היא תדע לעשות בדיוק את מה שטוב עבור הבניין, ובכך תדאג שאיכות החיים בו תהיה מצוינת, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים בכל שטחי החיים: גינון, חשמל, אינסטלציה, אינטרקום, מעלית, ועוד.

גבייה מהדיירים נעשית עניין קל, יעיל ופשוט

כשהוועד אינו מקצועי, אלא מטעם הדיירים, נוצרים פעמים רבות קונפליקטים בין הוועד לדיירים על גובה הגביה. במקרים רבים הדיירים צודקים, וניתן היה לממש את הפרויקטים השונים בפחות כסף ומשאבים. חברה מנהלת באה מהרקע המקצועי ומעולם ההתייעלות. היא תדע בדיוק מה נדרש על מנת שהמינימום הוא שייתרם על ידכם להנעת תהליכים בסביבת המגורים. לכן, כשאתם ממנים חברת ניהול ואחזקת מבנים, אתם מבטיחים שגם הגביה התקופתית תהיה קלה ובלתי סבוכה.

טיפול שוטף בכל מסמכי הבניין

חברת ניהול ואחזקת מבנים תהיה אמונה על כל הניירות שעוסקים בבניין: ביטוח, חשבון בנק מרוכז להפקדת עודפי גביה, ועוד. בדרך זו, אתם מבטיחים שהבניין שלכם יתוחזק על ידי חברה אחראית אשר תעשה שימוש מושכל במסמכים השונים על מנת לייצג אותו מול הרשויות באופן מכובד, ותדאג להשתמש בהם לצורך מינופו. בניין מגורים זקוק לחדשנות בכל עת, ועם טיפול נכון בחשבון הבנק של הוועד ניתן להגשים פרויקטים משמעותיים עבור הבניין כולו.