עסקה טובה

 
 
 
   
 
וילונות גלילה מעוצבים - השוואת מחירים

וילונות גלילה מעוצבים - השוואת מחירים על מנת לעבור עבור מוצרים כמו וילונות גלילה מעוצבים – השוואת מחירים יש צורך להכיר מספר פרמטרי


פורסם: 2/8/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית השוואת מחירים
וילונות גלילה מעוצבים - השוואת מחירים
 
על מנת לעבור עבור מוצרים כמו וילונות גלילה מעוצבים – השוואת מחירים יש צורך להכיר מספר פרמטרים המשפיעים על שוויו הכלכלי של הווילון. ראשית כל, נכיר את סוגי וילונות הגלילה. הם יכולים להיות עשויים מיריעה עבה וחד גונית, או להיות עשויים מיריעה דקה ורב גונית, ואז וילון הגלילה נקרא גם "תריס רומאי". שנית, נכיר את סוגי הבדים שמאפיינים וילון לבית: כותנה, צמר, פשתן, משי, ועוד. שלישית, נלמד להבין מה המשמעות של צבעים על הווילון, והאם וילון צבעוני חשוף יותר או חשוף פחות לדהייה מאשר וילון חד גוני.

וילונות גלילה קלאסיים לעומת וילונות צבעוניים המהווים תריסים רומאיים
 
על פי רוב, כשמתכוונים לווילונות גלילה, מתכוונים לווילונות העבים החד גוניים, אך בשל כך שגם לתריסים רומאיים צבעוניים יש גלילה, והם עשויים מבד, גם הם נכנסים תחת הקטגוריה של וילונות לסלון בהתאמה אישית. אנו ממליצים לבחור וילונות גלילה חד גוניים ועבים ביריעה שלהם אם אתם זקוקים לוילון יציב שלא יתבדר ברוח, למשל וילון המוצב מעל שולחן. לעומת זאת, אם ברצונכם לעבות את מערך הצבע של יריעת הווילון אין כמו תריס רומאי צבעוני עשוי בד, אך יש לקחת בחשבון שיריעה מפשתן תגרום להתבדרות ברוח גם כשהחלון סגור. יש לקחת זאת בחשבון כשבוחרים את היריעה.

סוגי הבדים המאפיינים וילונות
 
ככל שהבד עמיד ביותר מקומות, ומשתלב טוב יותר בבית כמוצר מעוצב, כך שוויו הכלכלי רב יותר, ועל כן הוא יתומחר יקר יותר. כזה הוא למשל וילון הכותנה או המשי: וילון העשוי מחומר עמיד מאד, בלתי ניתן לפרימה, והוא בר השתלבות גם באזורים קרים וגם באזורים חמים, גם באזורים בהם החום הוא יבש וגם באזורי לחות. לעומת זאת, וילון הפשתן לא ישתלב טוב באזור בו מנשבות רוחות חדשות לבקרים משום שמספיקה רוח חלשה על מנת לגרום לו להיות מונף בזווית. וילון הצמר לא ישמור על צורתו התפורה-אומנותית כשהוא נמצא בסביבה בה יש עומס לחות מוגבר. הדבר יגרום לשחיקת היריעה ואפילו לקרעים ואזורים פרומים בתוך הווילון. יצוין כי על אף מחירה הגבוה של יריעת משי, מומלץ לא לקנות אותה מודפסת אלא רק בצבע אחד כשאתם נמצאים בסביבה שמשית, שכן צבע מודפס על משי יכול לדהות בקלות כשהוא מצוי ישירות מול השמש.
 
על מנת לערוך עבור וילונות גלילה מעוצבים השוואת מחירים אלו הם 2 הקריטריונים הנדרשים!