עסקה טובה

 
 
 
   
 
המדריך לרכישת מקלחונים זולים

המדריך לרכישת מקלחונים זולים אם גם אתם מחפשים את הדרך לשדרג את המקלחון ולעשות זאת בקלות, ובלי להרגיש שזה מכביד לכם על הכיס יתר על המ


פורסם: 4/10/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים
המדריך לרכישת מקלחונים זולים
 
אם גם אתם מחפשים את הדרך לשדרג את המקלחון ולעשות זאת בקלות, ובלי להרגיש שזה מכביד לכם על הכיס יתר על המידה – ניתן להגשים זאת עבורכם בקלות רבה ממה שאתם חושבים. לא, אנחנו לא שולחים אתכם להדביק פאנלים של חרסינה מיד שנייה, אלא מלמדים אתכם כיצד לממש את החלום בחנות מקלחונים יוקרתית המשווקת מקלחונים חדשים קומפלט.
 
הנחו את מחלקת הייעוץ בחנות המקלחונים להציג לכם מוצרים בהתאמה לתקציב מוכן מראש
 
הכנת התקציב אינה שאלה פשוטה אף פעם, ומציבה את מי ששואלים זאת אותו במעין לחץ בלתי מוסבר. אם להיות כנים, זה עובד כך גם הפוך: גם לקוח ששואל ספק "כמה כסף תרצה להיות משולם" – עלול למצוא את הספק שלו לא מוכן. הוא יצטרך, קרוב לוודאי, להקדיש מחשבה לא מעטה לנושא זה. כך או כך, ישנה דרך יעילה ופרקטית להעריך שווי של מקלחונים. ניתן לגלול לאתרים העוסקים בכלכלה או לעיין ישירות במגזינים כלכליים במוספים המסבירים על עלויות חומרי גלם בעולם, ותוספת היוקר של מסים ומכסים שונים בישראל. חומר הגלם שמעניין כאן הוא שיש ובפרט – חרסינה, כמו גם חומרי ציפור אקריליים ואמייל. בדקו לאיזו כמות חומר מתייחסת יחידת המחיר במגזינים והכפילו על פי המדד הנדרש לבניית מקלחון. סיכום כל המוצרים וחומרי הגלם: תשתית השיש כולל ציפוי, הברזים, ומדפי האלומיניום. סיכום זה מגלם את מחיר העלות של המקלחון. על פיו צריך להתנהל התקציב שלכם. עצה שלנו: קבעו מחיר נמוך ממנו ב- 15% כמחיר מינימום ומחיר גבוה ממנו ב- 15% כמחיר מקסימום.
 
כך תבחרו מקלחונים מועדפים באלו המוצגים לכם כעת
 
כעת, כשעשיתם פילטור על פי תקציב נדרש, מוצגים לכם רק מקלחונים בהתאמה לתקציב עמו הגעתם. זה הזמן להסתכל על עיצוב המקלחון ולהחליט מה הכי מתאים לבית שלכם. בתחילה, עשו זאת ממעוף הציפור והסתכלו על מקלחונים שמבחינה צבע וצורה עשויים להתאים.
 
בחירתו הסופית של המקלחון
 
את בחירתו הסופית של המקלחון מומלץ לעשות תוך ירידה לרזולוציות גדולות יותר בבדיקת העיצוב. יש לבחון האם מקלחון פינתי עגול יתאים לחדר מסוים שהדוממים שלו מעוצבים ברובם בצורה מסוימת, וכך – גם לגבי מקלחון פינתי שהוא מרובע. בדקו האם מקלחון חזיתי הוא שנדרש לכם: אם יש לכם קיר לא מנוצל – זו יכולה להיות בדיוק פלטפורמת הרחצה הנדרשת לכם בחדר האמבטיה. את המקלחון הסופי, אם כן, יש לבחור בהתאמה לעיצוב הבית ועל פי תוואי השטח באותו חדר רחצה. בהצלחה!