עסקה טובה

 
 
 
   
 
המדריך לרכישת ארונות אמבטיה

המדריך לרכישת ארונות אמבטיה ארונות אמבטיה עשויים בדרך כלל מעץ מלא, ללא תחליפים, על אף הרגישות של העץ כחומר גלם לרטיבות. מאידך, גם מתכות


פורסם: 2/10/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית צרכנות
המדריך לרכישת ארונות אמבטיה
 
ארונות אמבטיה עשויים בדרך כלל מעץ מלא, ללא תחליפים, על אף הרגישות של העץ כחומר גלם לרטיבות. מאידך, גם מתכות עשויות להתבלות מהר בעיקר עקב הנושא של החמצון המהיר, ולכן הפתרון בו משתמשים רוב הצרכנים הוא בחירת ארונות מעץ מלא עם ציפוי הגנה, ובכך מושגות שתי מטרות: הארון כרהיט נחשב עמיד בשל סוג החומר ממנו הוא עשוי, וגם ציפויו מגן עליו מפני נזקים פיזיים, תולעי עץ ודהיית צבע. עכשיו אתם ודאי שואלים כיצד יש לבחור את ארונות האמבטיה? התשובה – במדריך שלפניכם.
 
מדדו את שטח האחסון של הארון
 
שטח הצבת הארון יכול להיות במעלה הקיר או מתחת לכיור, או בקיר חיצוני לכיור, אז נהוג לפרוס את הארון על כל גובהו. בכל מקרה, עליכם להצטייד בנתוני הגובה, העומק והרוחב של הארון לצורך התאמת ארון אמבטיה לביתכם מתוך איזשהו מגוון ראשוני ממנו תוכלו להמשיך בתהליך הבחירה.

אפיינו את סוג העיצוב של הארון
 
סוג עיצוב ארונות אמבט יכול להיות בצבעים חמים על טהרת העץ והגוון הכתום, או שהצבע יכול להיות לבן ולהתאים יותר לבתים מודרניים ובתים בסגנון הייטק בעלי גוון לבן שלג מעושן. העיצוב אינו מתבטא רק בצבע: היות וצורת הארון כברירת מחדל היא מלבן, ניתן למצוא את אותו מלבן בוורסיות שונות: קטום בקצותיו, מגולף, ואפילו בעל שכבות עצים נוספות שהודבקו בקדמתו ויצרו עיצובים משולבים עם החלק העיקרי של דלתו.

אפיינו את המבנה הפנימי של הארון
 
המבנה הפנימי כולל את מספר המדפים, מספר המגירות, וגודל כל מדף וכל מגירה. בשונה ממידות הארון – שצריכות היו להילקח בחשבון מראש, כאן ניתן לבחור את שיטת האחסון גם בתוך החנות, אבל קחו בחשבון שזהו הארון שצפוי לשמש אתכם בשנים הקרובות הרבות שעוד לפניכם, ולכן חשוב מאד להיות מושפעים ממה שאתם רואים ולהיות בטוחים שסידור האחסון בתוך הארון הנבחר הוא מה שמתאים לכם. כדאי יהיה להתייעץ עם בן/בת הזוג/השותף לדירה או להתייעץ עם בעל דעה שניה אם אתם גרים לבדכם.
 
שקלו לרכוש מוצרים נלווים לארון האמבטיה
 
התקני אחסון מתכתיים אלחלד לתוך הדוש או האמבטיה עצמה, סט מגירות נפרד, סט שידות לאמבטיה, וכד'. התקנים אלו יכולים להשפיע לטובה על האחסון בחדר, להפריד אביזרים לשימוש בטווח הקצר מאלו בהם תשתמשו בטווח הארוך, ועל כן – להקל את התנהלותכם בחדר הרחצה.