עסקה טובה

 
 
 
   
 
המדריך לרכישת דלתות מעוצבות לבית

המדריך לרכישת דלתות מעוצבות לבית תכנון דלת הבית היא אחת מהמשימות הקריטיות בעיצובו. הדלת היא מוצר אבטחה ועיצוב כאחד, ובמקרים מסוימים היא


פורסם: 2/14/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפים
המדריך לרכישת דלתות מעוצבות לבית
 
תכנון דלת הבית היא אחת מהמשימות הקריטיות בעיצובו. הדלת היא מוצר אבטחה ועיצוב כאחד, ובמקרים מסוימים היא צריכה להיות נגישה לדיירים מוגבלים או נכים: למשל, להיות קלת משקל על מנת שהם יוכלו לגרור אותה בקלות. הדלת המעוצבת צריכה, אם כן, להתבסס על איכות טובה של חומרי גלם, וכמובן להיראות הכי טוב שאפשר לא רק כמוצר מוגמר, אלא גם ביחס לסביבתה הקרובה: פנים הבית מחד והחזות החיצונית מאידך.
 
תכננו את התוואי של הדלת שברצונכם להציב
 
אם מדובר בדלת כניסה, יש לתכנן את תצורתה הבסיסית של הדלת, גווניה, וסוג המנעול והצילינדר שיולבש עליה. יש לבצע את התכנון על פי המפתח הקיים בבניין, או על פי הקיר בכללותו אם בכוונתכם להרחיב את הפתח לשם הצבת דלת דו כנפית. במידה ומדובר בדלת פנים, חשוב מאד לשים לב לשני חלקי הבית: החלק החיצוני לחדר אליו מיועדת הדלת, ולעיצוב החדר עצמו. במידה ומדובר בשני עיצובים שונים, יש לשקול לעצב את הדלת בהתאם: למשל דלתות פנים עם צבע בהיר מצדה האחד וצבע כהה מצדה האחר.
 
פרזלו את הדלת בהתאם לצרכים המתבקשים
 
כך, למשל, דלתות כניסה חשוב מאד שהפרזול יהיה חזק, עמיד ויציב, לא חשוף לחלודה, ושומר על רמת הברק בה הוא התקבל כשהוא היה חדש – לפרק זמן ארוך ככל הניתן. על כן, פרזול מאלומיניום או ברזל אלחלד מגולוון מהווים בדרך כלל את הפתרון הרצוי לדלת שכזו. באשר לדלת הפנים, בה יש יותר חופש בחירה למתכת של הפרזול, חשוב לנצלו על מנת להשקיע מחשבה יתרה בעיצוב שלו: כיצד תיראה הידית וכיצד ייראו הצירים הצדיים מאחורה. נהוג להשתמש ברכיבי פרזול בהירים בחדרים קטנים על מנת ליצור תחושה מדומה של חדר גדול, או בפרזול כהה אם מעוניינים לנתב את החדר הפוך וליצור בו אינטימיות. גם לגודל הפרזול יש חשיבות יתרה בגו הבית: פרזול קטן יתאים לחדר קטן על מנת לא למשוך תשומת לב ממוקדת מדי ברכיב זניח וקטן יחסית.

ודאו כי תעודת האחריות שלכם מוגבלת בזמן וכוללת את הסעיפים הבאים
 
* 7 שנות אחריות לפחות.
 
* טיפול חינם בכל תקלה משביתה במהלך תקופה זו: יציאת הדלת מכיוון, התנמכות הדלת לכיוון הרצפה.
 
* סעיפי הפרת אחריות שמנוסחים בתום לב.
 
העוקבים אחר מדריך זה - יזכו את ביתם בדלתות בוטיק איכותיות ומעוצבות!