עסקה טובה

 
 
 
   
 
בר מצווה בכותל – המדריך לחוגג

בר מצווה בכותל – המדריך לחוגג כאשר אתם חוגגים בר מצווה בכותל, אל תשכחו שזו עדיין חגיגה, למרות שמדובר בשטח ציבורי. זהו שטח שהוא מושא ל

פורסם: 9/7/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית ילדים

בר מצווה בכותל – המדריך לחוגג

כאשר אתם חוגגים בר מצווה בכותל, אל תשכחו שזו עדיין חגיגה, למרות שמדובר בשטח ציבורי. זהו שטח שהוא מושא לפופולריות בקרב כמעט כל המגזרים בחברה, ולכן חגיגה בו חייבת להיות מתוזמרת היטב עם מינימום הפרעות ומקסימום עדנה. כך תגשימו זאת בבטחה ובאיכות מעולה ללא עוררין.

דאגו שעל הטקס תנצח חברת הפקות

חברת ההפקות תוכל לשריין לכם מקום טוב בתוך רחבת הכותל, ולדאוג שהוא יספיק לכמות האורחים שמתעתדת לבוא. היא גם תדאג שיהיו זמנים לעלייה לתורה למניין גברים כנדרש ותוודא שהטקס יוצא לפועל כסדרו. נכון, זה לא כמו לארגן חתונה באולם, אבל האמינו לנו שיש לא מעט למה לדאוג, ולכן גם באירוע קטן ופשוט שכזה מוטב שתהיה חברת הפקות שתוביל אתכם בבטחה.

תכננו מראש מה אתם רוצים שיהיה בטקס

מעבר לעלייה לתורה, ניתן לערוך דרשה, להזמין את החברים וההורים לנאום, וכמובן לאפשר לגברים נוספים לעלות לתורה, בנוסף לחתן בר המצווה. לכן, חשוב לוודא מהן המשימות שתרצו שיתבצעו באירוע, ואם אלו, למשל המשימות, חשוב לתזמר אותן מראש, ולתאם עם חברת ההפקות שתדע להוציא זאת לפועל ללא הפתעות מיותרות.

אל תשכחו שזו רק העלייה לתורה: מומלץ להקפיד להזמין פורום מצומצם יחסית

עוד יהיה לכם זמן רב לחגוג באולם במתחם אירועים במרכז ונישן לאחר העלייה לתורה. רחבת הכותל היא רחבה גדולה אמנם, אבל אתם לא היחידים שחוגגים בר מצווה, ולכן לא תמיד ניתן לשריין את המקום שרוצים, למרות שחברת ההפקות תמיד תעשה את המקסימום. לכן, כדי למנוע תשובות כמו "לא ניתן" או כמו "תיכנסו לחגוג בקבוצות כי אתם הרבה מדי אנשים", מומלץ מראש להגיע עם כמות קטנה של אנשים – על מנת שניתן יהיה להכניס את כולכם בו זמנית ללא צפיפות ודוחק.

בר מצווה בכותל: חוויה לכל חתן בר מצווה!

ללא ספק החלפת בית הכנסת בכותל עצמו היא הגשמת חלום ללא מעט ילדים בארץ. לכן, כאשר אתם חוגגים בר מצווה בכותל אתם ללא ספק פותחים את חגיגות בר המצווה ברגל ימין, ובהמשך היד תוכל להיות רק נטויה!

פנו אלינו למידע נוסף על חגיגת בר מצווה בכותל: ארגון, והמלצה על קהל המוזמנים!