עסקה טובה

 
 
 
   
 
בדיקה תקופתית של ספרינקלרים

עבור רבים מכם, בדיקה תקופתית של ספרינקלרים הוא נושא שנדיר לשמוע אודותיו, אבל אם אתם עצמאיים ועובדים במשרד, או שקיבלתם לנהל איזשהו בניין א


פורסם: 5/23/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקה טובה

 

בדיקה תקופתית של ספרינקלרים

עבור רבים מכם, בדיקה תקופתית של ספרינקלרים הוא נושא שנדיר לשמוע אודותיו, אבל אם אתם עצמאיים ועובדים במשרד, או שקיבלתם לנהל איזשהו בניין או משרד ממסדי (החל מבית ספר ועד משרד ממשלתי) כנראה שהנושא מאד אקטואלי לכם. למי שלא יודע, המבנים הללו חייבים בהתקנת ספרינקלרים על מנת לקבל רישיון עסק לשנה הבאה. בנושא כמו ספרינקלרים תקן רשמי, ורק תקן רשמי, הוא שצריך להנחות אתכם כבעלי עסקים או חזקה על מוסדות. לכן, אל תקנו אף פעם לבד את הרכיבים ותגידו לעצמכם שיהיה בסדר. תמיד תפנו לחברה רשמית שתפקידהּ להתקין מערכות ספרינקלרים, והיא תדאג לבדוק מה מתרחש במבנה שלכם על מנת לאפיין אותו ולהתקין את רכיבי האפיון הלכה למעשה.

חשיבות החברה – בעיקר לתחום הבדיקות

אל תשכחו שהסדרת נושא כיבוי האש היא בהוראת הממשלה. האחרונה יכולה לשנות את הנהלים, ורוב הסיכויים שהיא תחמיר בהם, ולא תקל ראש בחובת ההגנה שלכם לעצמכם. במקום לשמוע על כך מהתקשורת ולהיכנס לפאניקה, כשאתם לקוחות של חברת ספרינקלרים, היא כבר תפנה אליכם ותציע בדיקה. בחברות הללו בדיקה שגרתית נערכת אחת לשנה לפחות, ולרוב גם מספר פעמים בתוך שנת העסקים. כמובן שמבדיקה לבדיקה וממסקנה למסקנה, ככל שעובד הזמן עבור ספרינקלרים מחירים עולים בהתאם לחדשנות הטכנולוגית שנובעת מהם. היא מתבססת בעיקר על יכולות לחץ המים שלהם, שהמחיר נקבע ביחס ישר אליהן.

ספרינקלרים

חברה להתקנת ספרינקלרים – האינטרס שלכם

כבעלי עסקים וחזקה על מוסדות, חדרי מדרגות וחדרי משאבות של בניין – חובה עליכם לדאוג למגן את עצמכם מאש. על מנת להגיע לתוצאות שהן גם תקניות וגם איכותיות, מאד מומלץ לפנות לחברה להתקנת אמצעי מיגון אש. רק היא תוכל לדעת מה מתאים למשרד או לעסק שלכם בכל רגע נתון.

תעשיות מיגון – ספרינקלרים בהתאמה אישית

בחברת תעשיות מיגון מספקים מתזים (ספרינקלרים בעברית) לבתי עסק, מוסדות וחדרי מדרגות ומשאבות בבניינים. עבור ספרינקלרים מחיר נקבע בהתאם ליכולות לחץ המים ובהתאם לפונקציות שונות: ספרינקלרים נסתרים יעלו יותר מאלו שיכולים להיות מותקנים רק בצורה גלויה. ספרינקלרים סמויים למעשה לא פוגמים בעיצוב המבנה, ונשלפים החוצה רק כאשר מתחוללת שריפה. עבור כל הדגמים של ספרינקלרים תקן רשמי קיים על מנת להבטיח את התאמתם למבנה בו הם הותקנו.