עסקה טובה

 
 
 
   
 
קטלוג עיצובים של ארונות הזזה לבית

אם אתם זקוקים לפתרון אחסון דקורטיבי חדש לבית אנו ממליצים על ארונות הזזה. הסיבות להעדפתו על פני כל ארון אחר כה מרובות שלא ניתן להכיל זאת במאמ


פורסם: 8/26/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית עסקה טובה

קטלוג עיצובים של ארונות הזזה לבית

אם אתם זקוקים לפתרון אחסון דקורטיבי חדש לבית אנו ממליצים על ארונות הזזה. הסיבות להעדפתו על פני כל ארון אחר כה מרובות שלא ניתן להכיל זאת במאמר מידע אחד. בגדול, הם חוסכים לכם משאבי מקום רבים הן ברמת פתיחת הדלת (בהזזה במקום בנפח), והן ברמת ההטמעה (אם ניתן לחצוב בקיר, הנפח כולו מוטמע בפנים ורק הדלת נותרת חשופה). התמורות בתחום הדקורטיבי מביאות את עולם פתרונות האחסון לרף חדש של עיצוב ביתי. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא על חלק מדוגמאות העיצוב החדשות עבור ארונות הזזה דקורטיביים.

ארונות הזזה עם תמונה

מעתה אין צורך להתלבט בין ארון לבין תמונה, כשבארון הזזה אחד יש את שניהם. הארון מורכב מ- 2-3 דלתות הזזה, וכאשר כולן סגורות – יש לכם תמונת ענק פנורמית בחדר. ניתן לבחור בין תמונת נוף של עיר, כפר או מרחב בטבע, לבין תמונה של אובייקט ענק שצולם או אויר בתקריב.

ארונות הזזה עם טלוויזיה

דגמים נוספים של ארונות הזזה מעוצבים הם ארונות טלוויזיה. בארונות הללו תוכלו למצוא מסכי טלוויזיה מרכזיים שישתלבו עם מרחב הארון. כשהם סגורים צבעם שחור, וזה ישתלב תמיד טוב עם מה שמאויר או מופיע בתמונת הארון. בהדליקכם את המכשיר ניתן לצפות בו כמו בטלוויזיה רגילה. חסכני במקום ומשפר באופן חסר תקדים את העיצוב הביתי שלכם.

ארונות הזזה עם מראות צבעוניות

מראה בימינו היא לא רק התקן שקוף. ניתן לבחור ארון הזזה עם מראת ענק משולבת צבע. ניתן לבחור בין מראה שקופה לבין מראה אדומה או כחולה במגוון גוונים לבחירתכם. המראה הצבעונית תשמש כמו מראה רגילה לכל דבר ועניין.

ארונות הזזה 2018 של א.א ארונות הזזה – יש לכם על מי לסמוך!

א.א ארונות הזזה הנה חברת בוטיק להטמעת פתרונות אחסון בבתי מגורים. החברה עוסקת בהטמעת ארונות הזזה מפוארים וייחודיים אשר מביאים לבית שלכם את כל התמורות הדקורטיביות. בואו להתחדש בארון הזזה עם מסך טלוויזיה, להתענג על ארון הזזה תמונה או להתפנק בארון עם מראת ענק מעוצבת על פי דרככם. אנו נסייע לכם לגבש מתווה עיצוב עבור ארונות הזזה 2018. בואו להתחדש בארונות הזזה מפוארים ודקורטיביים!