עסקה טובה

 
 
 
   
 
דלתות כניסה אלומיניום

דלתות כניסה אלומיניום – השוואת מחירים על מנת להשוות מחירים בין דלתות כניסה אלומיניום במקומות מוכרים לבין מבצעי דלתות בפנדור &ndash


פורסם: 7/19/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית השוואת מחירים

דלתות כניסה אלומיניום – השוואת מחירים

על מנת להשוות מחירים בין דלתות כניסה אלומיניום במקומות מוכרים לבין מבצעי דלתות בפנדור – חשוב להיות בקיאים ברכיבים המרכיבים את הדלת הזו, ולהבין עד כמה הם פופולריים בבתי אב ברחבי הארץ. על אף כי אלומיניום אינו מחליד, ויכול גם יכול לעמוד בזכות עצמו, ברוב הדלתות שתיתקלו בהן, יש ציפוי שאינו עשוי מאלומיניום, כאשר ידית המשיכה של הדלת נותרת חשופה, עם חומר האלומיניום המקורי עליה. הדבר נעשה בעיקר משום שמתכת באשר היא מהווה חומר קר, ובהתחשב בכך שהמגע עם הדלת הוא יומיומי – מבקש יצרן הדלתות להימנע ככל הניתן ממגע עם חומרים מוליכים. לכן, חשוב לבחון את הדלת על פי סוג הציפוי שקיים עליה, משקלה, וסוג העיצוב שלה ושל ידית הפרזול שבקדמתה.

סוג ציפוי הדלת
 
הציפוי הנמכר ביותר הוא ציפוי פורניר לבן. הדלת עצמה היא לרוב דלת עם פורניר לבן שמקיף אותה, ואותו אתם רואים. עיצוב הדלת בצבע אחר עשוי, אך לא בהכרח, לייקר את מחירה. יחד עם זאת, לא תמיד שינוי הצבע יתאים לעיצוב הבית. יש לוודא זאת עם מעצב פנים מוסמך וכמובן להתרשם בעצמכם.
 
סוג עיצוב הדלת
 
במעט מאד מקרים הדלת תיוותר לבנה/אחידה. ברוב המקרים יהיו עליה לפחות חלון שקוף אחד, ולעתים כמה חלונות כמו בדלת בלגית, אבל לא באופן מלא: חלק עיקרי שלה עדיין ייוותר לבן. ככל שעיצוב החלונות מפותח יותר, עם מחשבה רבה יותר על אלמנטים של אופטיקה (חלון חד כיווני במקום דו כיווני לדוגמה) מחיר הדלת יהיה יותר יקר. בפרמטר זה מומלץ מאד להשקיע כסף על מנת להבטיח את פרטיותכם ולא ליצור חלון יש מאין. במידה ובכל זאת עשיתם זאת, ישנן לא מעט דרכים להסתיר את החלון הזה, למשל להתקין תריס קטן על הדלת או לשים בה יריעת בד שניתן לגרור כמו וילון.
 
סוג עיצוב הפרזול של הדלת
 
במרבית המקרים – הפרזול יהיה צבוע בצבע האלומיניום המקורי. לעתים, ניתן למצוא את ידיות הדלת דווקא מעץ, על בסיס שימוש בצבע הלבן כצבע עיקרי של הדלת ובצבע החום כצבע משני (מתאים מאד לבתים המעוצבים בסגנון פרובנס). גם לצורת הפרזול יש משמעות, שכן לעתים תהיה הידית מלבנית ולעתים גלילית. לעתים היא תהיה רוחבית ולעתים אנכית. כל שינוי בנוסח הפרזול וחידודו יגרור עליית מחירים, אך לא כל נוסח "מקורי" שכזה יתרום בהכרח לעיצוב הבית. יש לבחון כל מקרה לגופו, ולהתבסס על תמונות הן של מבואת הכניסה והן של גו הבית.